رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022




رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022

شرکت تراینگل (TRIANGLE) با طراحی یک غرفه جدید از 24 الی 26 می 2022 در نمایشگاه بعدی کلن آلمان که مهمترین نمایشگاه تایر اروپایی می باشد شرکت خواهد کرد و محصولات خود را در سالن شماره 7 و در میان دیگر تولیدکنندگان مهم تایر سازی به نمایش خواهد گذاشت.

دفتر واحد اروپای این شرکت واقع در ایتالیا همراه با تیم حرفه ای در این نماینشگاه شرکت خواهند کرد و با هدف پیگیری رشد انجام شده در این قاره طی پنج سال اخیر، بار دیگر قصد خود را برای ایفای نقشی کلیدی در بازار اروپا به اثبات می رساند.

لوگوی بزرگ مثلثی شکل نمایش داده شده بر روی دیوار این غرفه و یک تلویزیون LED به مساحت 12 مترمربع برای نمایش دادن ویژگی محصولات و معرفی سه تایر جدید خودرو های سواری و دو تایر جدید کامیونی و اتوبوسی، از نکات برجسته حضور شرکت تراینگل در کلن خواهد بود.


سه تایر جدید تراینگل که در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد عبارتند از، TH202 که مخصوص خودروهای لوکس و اسپورت می باشد، تایر TE307 که برای انواع خودروهای سواری کلاس متوسط طراحی شده و تایر چهار فصل TA702 که برای انواع ون و خودروهای تجاری مدرن طراحی شده است.

همچنین این شرکت تایر  TR281که برای استفاده در خارج از جاده (آفرود) طراحی شده و تایر  TR292 که در هر دو شرایط داخل جاده (شهری و اتوبانی) و خارج از جاده (آفرود) عملکرد مناسبی را دارد را نمایش می دهد.

همچنین این شرکت همراه با محصولات جدید خود، تایرهای تابستانی، زمستانی و چهار فصل که برای انواع خودروهای سواری، Light Truck , Crossover , SUV, 4×4 طراحی و در بازار اروپا عرضه می شود را در این نمایشگاه نمایش خواهد داد.

همچنین تراینگل در این نمایشگاه دو محصول جدید TBR خود را نیز معرفی خواهد کرد. تایر فرمان TRS06 که برای مناطق کوهستانی و مارپیچ طراحی شده است و تایر TRD09 که الگوی جدیدی برای کاربرد ترکیبی در هر دو شرایط مسافت طولانی, کوهستانی و مارپیج را خواهد داشت.

در بخش تایرهای راهسازی و معدنی که Triangle یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان است و سهم بازار دو رقمی در بازار اروپا را به خود اختصاص داده، سه مدل از تایر این بخش (  TB598S E4-  TL559S+ L5) که به ترتیب برای انواع دامپتراک، لودر و بولدوزر و تایر TB576 که برای جرثقیل های متحرک می باشد را به نمایش خواهد گذاشت.

کورادو موگلیا، مدیر کل شرکت تراینگل در اروپا، می‌گوید، ما بی صبرانه منتظریم تا یک بار دیگر با همه شرکای اروپایی خود پس از مدتی طولانی در این نمایشگاه ملاقات کنیم.

مدیر کل شرکت تراینگل در اروپا گفت، تراینگل همچنین در نمایشگاه Autopromotec ماه می در ایتالیا، در نمیشگاه Hillhead انگلستان در ماه ژوئن و در Bauma مونیخ اواخر ماه اکتبر حضور خواهد داشت، زیرا ما معتقدیم نمایشگاه های بین المللی  که نقش کلیدی در فعالیت های بازاریابی ایفا می کنند، هنوز در اروپا ادامه دارند.

منبع خبر: کمپانی تراینگل


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0